2014-03-02

Paus.


Kära bloggläsare! Den här veckan tar jag en paus från bloggen. Det är väldigt roligt att hålla på med utmaningarna och jag är överväldigad av er respons. Tack! Nu ska jag ladda batterierna för att bjuda på en läsvärd blogg även framöver.

Den här veckan är du som läsare varmt välkommen att höra av dig med tips och idéer på förbättringar, möjliga utmaningar eller annat kul som du har lust att ta del av. Ska vi säga att vi syns här om en vecka?

Stor kram och många hälsningar Katarina

7 kommentarer:

  1. Ha en skön vecka! :)

    SvaraRadera
  2. Ønsker deg en fin uke, men jeg kommer til å savne de daglige turene inn på din side. Jeg er alltid litt spent, " hva skrive hun i dag". En ide kunne kanskje være, oppfordring til rett rygg. Det er vel flere enn meg som glemmer det i hverdagen. Jeg vokste så fort i tenårene og ble 174 cm, krøp sammen for å ikke være så høy. Som voksen er det helt topp med høyden, men jeg får aldri ballettholdning.
    Hilsen Hilde

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att din blogg är mycket läsvärd som den är och jag tycker att du gör ett väldigt bra jobb - förändringar är inte alls nödvändiga. Jag har följt din blogg ganska länge nu och jag har tittat tillbaka på dina inlägg senaste två åren. Det finns mycket väldigt bra där som jag inser att jag glömt och behöver påminnas om - så det är ok att ta upp samma saker igen :-)

    Jag gillar dina inlägg där du stylat ett plagg för olika stilar. Dina stiltips billigt och dyrt är intressanta - här kan du utmana oss med våra billigt och dyrt. Dagens stilinspiration är något jag behöver - även här kan du utmana oss i veckans utmaning att göra vår egen tolkning av en bild.

    Fler idéer kring veckans utmaning: Visa vårt senaste klädinköp och hur vi tänker kombinera det, Hur vi skulle packa inför en resa med tema........., Att använda ett plagg off season (Sommarplagg på vintern utan att det blir tokigt). Att använda smycken vi inte normalt använder.
    Om det blir för mycket jobb med veckans utmaning varje vecka så dra ner på ambitionen hellre än att ta bort. 1 gång per månad kan funka - månadens utmaning.

    Hoppas du får en skön vecka och jag ser fram emot dina kommande inlägg - vad det än blir :-)

    SvaraRadera
  4. Föregående skribent har så rätt och även jag kommer att sakna dina dagliga inlägg under kommande vecka. Dina tips är ovärderliga och jag har läst samtliga äldre inlägg och försöker ta till mig så mot som möjligt. Jag skulle vilja bli bättre på att höja lägstanivån i vardagen - hur gör man? Olika lathundar liksom veckans utmaning är andra favoriter.

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för era kommentarer, er feedback och beröm. Jag tar till mig allt! Ha nu en härlig vecka! Hälsar Katarina

    SvaraRadera
  6. Hej Katarina
    Håller med mycket av det som redan skrivits, jag ser fram emot dina tips och inlägg om mode och stil. Jag har även haft förmånen att träffa dig som rådgivare vilket var väldigt inspirerande. Utmaningarna inspirerar att tänka nytt och våga ändra vilket är toppen. Ser fram emot nästa vecka!! Hälsningar lisa

    SvaraRadera
  7. Hej Katarina
    Måste också bara få säga att det är väldigt kul och inspirerande att få del av dina tips och utmaningar. Jag skulle bli väldigt glad om du ville visa hur man packar smart inför en veckas semester till Grekland med danstema. På programmet är det dans varje dag , morgon, .eftermiddag och kväll . Andra aktiviteter blir bad, strandpromenad, sightseeing , restaurangbesök och stadsbesök. Men mest dans och varmt kommer det att bli i mitten av maj.
    Detta är väl en riktig utmaning!
    Kramis

    SvaraRadera