2014-04-01

Smygpremiär hos Wayne's Coffee och Stylist-SM


Tro det eller ej men nu händer det mycket bakom kulisserna. Bloggflytten är på gång på allvar och om mindre än en vecka är det dags. Jag försöker att plugga på allt jag bara kan, det är ju olika tillvägagångssätt och mycket som ska tas om hand. Ni har väl tålamod med mig ännu ett par dagar? Jag lovar att hojta till när det är dags!


Ville bara passa på att visa er bilderna från i fredags. Jag var ju inbjuden till en smygöppning av Wayne's Coffee's nya ställe i Göteborg och kunde kalasa på en ljuvlig frukost. Extra kul att springa på kända ansikten dessutom. På bilden ser ni Andreas Wijk, killen som drömmer om att ägna sig åt musiken på heltid och som jag träffade precis i början av sin karriär som modebloggare. Jag får väl bjuda på att jag hade mer koll på honom än vad han hade på mig… :)



Därefter bar det av till stylist SM och jury-göra tillsammans med vännen Linda Beronius som har bloggen Hairgarden.se. Vem vet, nästa gång vid någon premiär så träffar jag någon av de duktiga stylisterna som var med vid årets SM.




4 kommentarer:

  1. Jätte fin bild på dig längst upp!
    Ha det gott!
    /AM

    SvaraRadera
  2. Alltsååå full fart med Kreativitet =) ,,jag älskar det,,, (hälst om rosa är inblandatsååå klart ;) ,tihihi) .
    Bloggen på g -nyfiken !!! och
    Stylist sm ,,,aaaaa häftiga kläder ,,,, rosa;)???
    Kjamiiis i vårsolen

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad har du för glasögonbågar?
    mvh Britt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Britt! Glasögonen på bilden kommer från Smarteyes. Hoppas att du hittar några som du gillar.

      Radera