2014-04-07

Läs min blogg hos MåBra


Kära läsare!
Nu kan jag äntligen berätta att jag har fått äran att blogga för tidningen MåBra. Det innebär att min blogg kommer att ligga på MåBra:s hemsida från och med idag. 

För att komma till min blogg så klickar du här Stilexperten Katarina. Det ska bli väldigt skoj att blogga för MåBra och det betyder nu att jag har chansen att nå ut till ännu fler läsare.

Ni som nu tillhör kärngänget – jag ser fram emot att hålla kontakten på den nya plattformen. Välkomna!

Stor kram Katarina

6 kommentarer:

  1. Grattis Katarina,
    Kul, du kommer att tillföra massor med bra saker till MåBra's websida. Jag kommer att fortsätta att följa dig så klart!!'
    Lena

    SvaraRadera
  2. Åhhh....så roligt stort grattis kommer följa dig likt tidigare

    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Tack snälla - det ser jag fram emot!

    SvaraRadera
  4. Så roligt! Stort grattis och lycka till. Kram

    SvaraRadera
  5. Linnéa Stenberg11 april 2014 kl. 13:23

    Häftigt! Lycka till! :)

    SvaraRadera
  6. Grymt! Lycka till :)

    http://www.frifrakt.nu

    SvaraRadera