2014-02-03

Det här säger din nagelform om dig


På tal om händer och naglar. Jag hittade den roliga här bilden på de olika nagelformerna och var bara tvungen att visa den för er. Det här säger formen om din personlighet:

Mandelformad Vågad, sexig och älskar utmaningar. 
Spetsig Ung, unik och kreativ. 
Rund Feminin, omtänksam och romantisk. 
Rak med rundade kanter Bestämd och ambitiös. 
Fyrkantig En ledare, stark, djärv och en diva. 

Vilken form är er favorit? Och kanske ännu mer intressant, tror ni att personligheterna stämmer med formerna?

4 kommentarer:

  1. Jag gillar den runda formen och ja, de orden beskriver mig bra. Lite roligt! :-)

    SvaraRadera
  2. Kul. Jag gillar rak med rundade kanter på mig själv för jag tycker det passar mina händer bäst. Och lustigt nog stämmer beskrivningen in på mig, men egentligen tror jag inte på att personligheten lyser igenom i val av form på naglar.

    SvaraRadera
  3. Ja, man kan nog ta det hela med en nypa salt men lite kul tycker jag att det är.

    SvaraRadera
  4. Rak och rund är jag och det stämmer precis :-)

    SvaraRadera