2014-02-04

Fina händer med CND – TÄVLING!


Nu när vi har fokus på naglar och händer är jag lite extra glad för den här tävlingen. Ni har chansen att tävla om en mjukgörande nagelbandsolja, en finkornig scrub och en fuktgivande lotion från CND.

Det bästa är att jag har hela tio stycken produktset för er att tävla om! För att vara med och tävla ska du göra följande:

1. Gå in och gilla Stilstudio Göteborg:s facebooksida.
2. Gå in och gilla CND:s facebooksida.
3. Delta i veckans utmaning med naglar och skicka en bild på era naglar  till: fragakatarina@gmail.com. Märk mejlet med "Naglar" och glöm inte att skriva er adress.

På torsdag kl. 15 avslutas tävlingen så det gäller att vara snabb i vändningarna. Samtliga tre produkter ingår i vinsten och skickas till er på posten. Vinnarna meddelas här på bloggen på fredag. Lycka till!!

Burken med Almond Moister Scrub/CND  kostar 149 kr.
Inuti asken finns Solar Oil/CND ser ut som ett nagellack och kostar 119 kr.
Den stora flaskan är Almond Hydrating Lotion/CND kostar 149 kr. 

5 kommentarer:

  1. Hej Katarina
    Jag har tyvärr ingen facebook och tycker att även vi som inte har facebook skall kunna få vara med och tävla.
    MVH
    BB

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej BB!
      Jag förstår att det är tråkigt för dig med en Facebook-tävling om du inte är med där. Tyvärr är det så den här gången. Många av mina kunder finns på på Facebook och där sker kommunikation precis som här på bloggen.

      Alla de tidigare tävlingarna har varit "bloggtävlingar" och den här gången är det "Facebooktävling". Jag gör mitt bästa så att det ska bli så bra för alla kunder och läsare.

      Tack för att du hörde av dig! Hälsar Katarina

      Radera
  2. Kul med tävling! :-)

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna att jag vinner, för det var bedrövligt vad mina naglar ser ut. Klarar bara inte av att visa upp dem med ett häftigt lack till på torsdag :-(
    Men med lite produkter och tid så......

    SvaraRadera
  4. Bidrag inskickat - nu är det bara att hålla tummarna! :)

    SvaraRadera