2012-01-10

Stilföreläsning på Varbergs Kurort


Att bo på hotell och bli bortskämd är bland det bästa som finns och det är en upplevelse som man gott kan unna sig mellan varven. Det är så lyxigt med bäddade sängar, fina badrockar och stora frukostbufféer. Det är extra kul för om några veckor har jag möjlighet att slå ihop nytta och nöje.

Varbergs Kurort anordnar en temahelg under rubriken "Livets goda 55+" en skön helg specialkomponerad för kvinnor. Det kommer att vara ett digert program med champagneprovning, god mat, zumba och annan skoj träning för den som orkar och vill. Själv kommer jag att bidra med en stilföreläsning med fokus på hur man klär sig rätt utan att bli tantig.

3 kommentarer:

  1. Åh, det blir bra. Ska genast tipsa min mamma och min moster om detta. De läser alltid dina råd i GP. /inte åldern inne

    SvaraRadera
  2. Spännande, det skulle jag gärna vara med på :-)
    / Annie

    SvaraRadera
  3. Låter läckert och ego-lyxigt! Borde man vara med på!

    SvaraRadera