2012-01-11

Katie Holmes kastar kläderna





Katie Holmes "kastar" kläderna och fotograferas för en het smyckeskampanj, enligt en artikel i Expressen. Jag har nu kikat igenom bilderna men jag blir inte speciellt imponerad. Missförstå mig inte nu, Katie är hur vacker som helst och bilderna är fina men ni vet den där känslan av nyfikenhet innfinner sig inte. Det blir liksom bara ännu några bilder i mängden, åtminstone för mig.

Bilder som jag däremot kan titta länge på är bilder som de av Meryl Streep när hon portätterades för Vouge inför den kommande filmen om Margret Thatcher. Visst, det är inte alls samma typ av bilder och de riktar sig mot olika segment men ändå...

Katie säljer smycken och låt oss säga att Meryl sålde bältet på omslagsbilden så hade jag blivit mer köpsugen på bältet. Jag noterar knappt smyckena, gör du?

4 kommentarer:

  1. Njae, nog föredrar jag snygga Katie framför Meryl. Jag har aldrig riktigt gillat henne ska jag erkänna tycker hon ser lite snipig ut.....

    SvaraRadera
  2. Katies bilder är ju kopior av en reklam med Helena Christensen för danska smycken för några år sedan!

    SvaraRadera
  3. Ja, liknelsen med Helena Christensen stämmer. Håller med dig Lotta!

    SvaraRadera
  4. Katie må vara snygg men om bilden gäller smycke, smink eller bikini känns oklart... Skärpet lägger jag dock märke till. Men så är jag ju kanske mer Meryltyp... fast inte snipig.. ;)

    SvaraRadera