2012-01-12

Ett värmande rosbrev från en härlig kund!

Ögonblicksbild från gardagens promenad.

Det kom ett brev idag som gjorde mig så glad. Det var från en av mina speciella kunder som inte tyckte att det var så kul med kläder längre. Anledningen var den samma som för många andra, de där lömska kilona som hade smugit sig på under en längre tid.

Hej Katarina, "min" kära inspiratör!
Vet du...jag har tagit tag i min vikt nu och gått ner 3 kilo på två veckor. ÄR så jätte glad och nöjd och det känns helt underbart. Det var du som gav mig tanken och knuffen till viktnedgången som på nå´t sätt fått mogna i mig ett par veckor och nu har jag alltså sedan 2/1 tagit tag i träning och kost. TACK!! /E.


Så vad var det jag sa som var tanken och knuffen? Jo, det är här och nu som gäller. Var ditt stiligaste jag idag, inte imorgon! Mår du bra här och nu kommer det att komma en dag när kilona förvinner av sig själv, för så var det nämligen för mig. Sedan gav jag såklart mina allra bästa tips för hur man klär sig rätt enligt den egna figurens förutsättningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar