2011-05-31

Marina måsten


Vilken trafik i sundet igår, jag fick verkligen kämpa med att hålla ögonen på datorskärmen igår. Alla dessa fantastiska kryssningsfartyg som avlöste varandra gjorde att jag var tvungen att rusa till fönstret både en och två gånger. Det som fick min uppmärksamhet allra mest var nog ändå när en oljeplattform bogserades förbi.


Nåja, jag ville bara visa på två olika marina stilar med ett par röda (!) shorts och ett flätat bälte som grund. Vilket inriktning gillar du mest på bilden, det klassiska till vänster eller det moderna till höger?


Samtliga plagg kommer från Lindex och deras online shop.

3 kommentarer:

  1. den moderna till höger - jag avskyr rynkade tröjor

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag håller med, moderna känns snygg men tror att jag hade passat bättre i den klassiska... Är inte så modern när det kommer till kritan. /M

    SvaraRadera
  3. Godmorgon!
    Rynkade tröjor passar jättebra till de som har en stor byst, det blir inte så tajt och trångt på något sätt. Har man inte så stor byst så ser det lite "tomt" ut upptill tycker jag.
    M, det är kul att läsa din kommentar. Jag förstår vad du menar, ibland känner man sig inte modig nog fast man kanske gillar en grej på bild. Ha en bra dag!

    SvaraRadera