2014-03-18

Stilexpertens knep för skydda packningen




Hej alla glada bloggläsare. Sent i går utlyste jag en tävling där du hade chansen att vinna ett spa-kit från Babor. För att tävla ska du skicka in ditt smartaste pack-tips.

Ovan ser ni ett av mina tips som jag ofta har använt mig av när jag packar. Ni vet den där duschmössan som alltid finns på hotell? Nåja, den använder jag sällan till håret. Däremot använder jag den alltid till skorna. Speciellt bra om de är lite grusiga eller leriga. Då vill jag ju varken smutsa ner skopåsen (om jag nu har en sådan) eller kläderna i väskan. Smart eller hur?

5 kommentarer:

  1. så smart !! Här ska samlas hårnät :-) / lisa

    SvaraRadera
  2. Riktigt smart. Det ska jag testa vid nästa resa

    SvaraRadera
  3. Har aldrig tänkt tanken att använda badmössorna för att skydda packningen mot lera. Tack för ett användbart tips! :)

    SvaraRadera
  4. Vad är det för fel på en vanlig plastpåse? Sådana brukar man ju ändå ha i överflöd...

    SvaraRadera