2014-02-07

Tävlingen med CND är avgjord!



Tävlingen är nu avgjord och de tio lyckliga vinnarna är: 

Marléne S. S, Ann-Margreth H, Mia O, Katharina A, Maria A. S, 
Ann-Charlotte G, Lisbeth H, Camilla S, Linda S och Agneta Ö.

Stort och varmt tack till alla som har varit med och deltagit! Det är så skoj att ni tar er tid och det är så väldigt härligt att se ert engagemang. För er som inte hade turen på er sida så kan jag berätta att det blir fler tävlingar framöver. 

Det har varit en händelserik vecka. När jag nu skriver dessa rader är det fortfarande torsdag, åtminstone ett par minuter till. Fredagen kommer jag nämligen att spendera ömsom i luften och ömsom på vägen. Jag är på väg till fjälls på träningsläger, det är ju snart dags för Tjejvasan. Det känns som en klok idé att åtminstone ha provat på det här med skidåkning före jag står där i startfållan och ska skida de tre milen till Mora. 

Önskar er alla en riktigt bra dag! Missa inte att kika in i morgon för då visar jag bildbevis på lite naglar som har kommit in och det är ju också då som vi pratar om olika favoritfärger i kommentarsfältet.

2 kommentarer:

  1. Vilken rolig tävling och vad många vinnare! Jag hoppas på bättre tur nästa gång. :-)

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt, tack. Kram / Marléne

    SvaraRadera