2014-02-09

Din stiliga utmaning vecka 7


VECKANS UTMANING:
Vackert under

Tjejer, damer, kvinnor, flickor och tanter den här veckan är det dags att fokusera på det som vi sällan ser – våra underkläder. Veckans utmaning blir att fokusera på underkläderna.

För några blir det till att ta en ordentlig titt på troslådan och göra ett rejält rens. För några andra kommer det att investera i ny BH. Jag sätter inga gränser utan den här veckan får ni själva avgöra vilken som blir  utmaningen under rubriken "Vackert under".

Vackra nattlinnen, lyxiga bodys eller funktionella minimizers och sport BH:ar? Min förhoppning är att vi alla möts här och vågar ha riktigt "tjejsnack". Inga frågor eller funderingar är för märkliga. Jag skulle vilja utmana er att sätta innehållet för veckan genom kommentarsfältet. Jag lovar att försöka tipsa och svara på frågor.

Vad säger ni? Känns det som en spännande vecka eller är det helt enkelt för privat? Den här veckan är jag inte på jakt efter några bildbevis och jag förväntar mig inget mer än anonyma kommentarer i kommentarsfältet bara så ni vet.

5 kommentarer:

  1. Min utmaning blir att gå igenom alla underkläder och slänga det som inte bör användas längre :-) och därefter göra en plan för vad jag behöver köpa. Hur ska man tänka med underkläder, vad behövs, hur ser en bra underklädesgarderob ut? Finns det några generella "regler" för vad som passar olika kroppstyper, eller handlar det bara om tycke och smak?

    SvaraRadera
  2. Tycker att det är såååå fint med trosor och bh som hör ihop. Är man fin "under" så blir festoutfiten fulländad. Själv lyckas jag inte alltid med det till vardags, men tycker att det känns bättre när jag har det. Håller med Sanna, vad är en bra "bas"? Vad tycker du om "hålla in-trosor"?

    SvaraRadera
  3. Nej, mina underkläder behöver ingen bry sig det minsta om. Spets, string och sexigt går bort, eftersom det allra oftast = obekvämt. Det är funktionellt som gäller för mig och råkar det bli färgmatchat så är det för att det låg två svarta plagg överst.

    SvaraRadera
  4. Hummmm , det är mjuk, skönt icke "skavande"och göra ont bh o trosor ,,, gäller för mig på vardagar. Men om man ska på fest för en gångs skull,,, kan jag "offra" mig och ha lite fräcka matchande bh o trosa ,,, gärna i rosa;) ssååå klart =) kjamiis

    SvaraRadera