2012-09-17

Sådär lite tufft som Micke Persbrandt!





Förra veckan fick jag möjlighet att följa med maken på tidningen CHIC's stora gala på Berns i Stockholm. Själv passade jag på att njuta av liten egentid i huvudstaden och njöt av både hotellfrukost och storstadsshopping, en riktig inspirationsboost minsann. 

Det var visserligen lite svajigt med min egen klädsel in i sista stund eftersom jag åkte upp till Sthlm utan någon festklänning överhuvudtaget. Turligt nog styrde jag kosan direkt mot My Closet efter landning och hittade den här fina svarta LBD'n från Michael Kors alldeles med detsamma. 

Några tusenlappar fattigare men så fin jag kände mig senare på kvällen. Några smycken förutom mina vigselringar hade jag heller inte packat ner så jag satsade på en glittrande liten väska från ZARA som lite extra pynt. 

Maken dressade jag i en tunn V-ringad tröja i en silke-, bomull- och kashmirblandning från Massimo Dutti istället för den traditionella skjortan som han alltid bär till den skräddade kostymen. Jag ville ju att han skulle se ut lite sådär lite tufft Micke Persbrandt-aktigt... 

4 kommentarer:

  1. Wow, vilken vacker klänning! Ni är så stiliga. Hoppas ni hade en trevlig kväll. Kram Jaana

    SvaraRadera
  2. Tack Jaana! En kanonkväll - kombon med tjusiga festligheter på tu man hand är svår att slå alltså. :-) kram

    SvaraRadera
  3. Hej Katarina!
    Ni är ett mycket stiligt och snyggt par och din klänning är superfin. Förstår att ni hade en trevlig kväll. Jag gillar det fluffiga nedtill. Vad är det för material?
    Kram
    Elisabeth
    www.colorme.webblogg.se

    SvaraRadera
  4. Hej Elisabeth!
    Tack för komplimangen, klänningens fjädrar skulle likna struts.
    Trevlig helg och stor kram!

    SvaraRadera