2010-05-04

Improvisation med Glenn Hysén


På torsdag är det dags för "Grabbkväll" på Lotus bar i Göteborg. På programmet står en massa spännande grejor men mest kul är så klart stylingen av Glenn Hysén (tycker ju jag eftersom jag ligger bakom den biten)! Så idag var det dags, vi skulle ge oss iväg på stan och prova snygga kläder inför eventet.

Men är man fotbollsspelare så är man - plikten kallade och Hysén var tvungen att flyga till Stockholm och spela in sin röst till något FIFA fotbollsspel. Riktigt vilket det var har jag ingen aning om mer än att det lät lite roligt ändå. Min väninnans små söner har tv-spel och de är ruskigt verkliga.

Lite tajt om tid blev det ju för egen del och jag hoppas på flyt på torsdag. Ingen press men det vore liksom lite skönt om vi faktiskt hittade lite plagg den där timmen precis före det är dags att kliva upp på scen... Improvisation i ordets rätta mening och här sätts mina kunskaper på prov. Är du nyfiken på eventet kan du läsa mer på frr.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar